http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 684
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 61970
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

جمعه 3 مرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

امروز قرن

۲۱ است!!! کریم که باشد فرقی ندارد

پسرش باشی یا عبد گناه کار

برات شهادت را می دهد

چه در رکاب حسین ابن علی (ع) چه در رکاب مهدی صاحب الزمان (ع)

امروزصدای آهنگهای لس آنجلسی آنقدربلندست

که فریادهای «حاج مهدی باکری» بگوش نمیرسد!!! امروزه همه «حاج ابراهیم همت»

را با اتوبان همت می شناسند!!!

امروزنام شهیدرا برای اینکه بچه هاخشونت طلب بارنیایند

ازکوچه ها برداشته ونام نگین وجاویدمیگذارند!

امروزستارگان هالیوود آنقدرزیادندکه

دیگر کسی ستارگان درخشان کربلای ایران را نمی بیند!!

امروزهمه به دنبال کسب نام هستند

و گمنامی فقط برای شهدا به ارث رسیده است!!!

امروزجانبازان موجی را از اجتماع دور نگه می دارند

تا آسیبی به افکار عمومی نرسانند!!!

امروز کسی نمیداند،مهدی باکری دروصیت نامه خود ازخدا خواسته بود

جسدش برنگردد و تکه ای از زمین را اشغال نکند!!!

امروزکسی نمیداند،شب عملیات خیبرحاج مهدی باکری،

برادرش حمید باکری راجاگذاشت ورفت!!!

امروزکسی نمی داند مهدی زین الدین، رتبه چهار کنکور سراسری را داشت!!!

امروز کسی نمی داند تکه های پیکر شهيدي را درون گونی

برای خانواده اش فرستاده بودند!!!

 

امروز مانتو ها روز به روز تنگ تر و کوتاه تر می شود!!!

امروز قرن ۲۱ است!!!

 

در روایات آخر الزمان هست

که همه از آمدنت نا امید می شوند بعد می آیی

آقا جان! ما نا امید نیستیم.

بیا آقا.............................بیا آقا

 



نظرات شما عزیزان:

بازگشت به خویشتن
ساعت22:34---13 مرداد 1393
عالی بود خدا پشت و پناهتان باشد...

my love
ساعت10:46---13 مرداد 1393
برای خودم متاسفم

مـعـشـوق بـی هـمـتـا
ساعت16:45---5 مرداد 1393
زیبا بود.حرف نداشت

حامد
ساعت11:46---5 مرداد 1393
بسیار مطلب جالب و زیبایی بود
باز هم از این مطالب بنویسید
من در خبرنامه عضو میشم شما مطالب خود را برای من ایمیل کنید با تشکر.
موفق باشید.


منتقد
ساعت11:01---4 مرداد 1393
این همه فکر نکنم شامل همه بشه... بنظر من استعاره از همه ی افراد خاصیه...
متشکر از مطلب بجای شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،